Sunday, March 1, 2009

salam to all muslimin n muslimat mukminin n mukminat also my peminat...not musibat or kelibat...sebenarnya...aku x tpikir langsung nak buat bolgergerrrrr ni...tapi atas hasutan, dengkian dan santauan kengkawan..maka ini la hasil pertama aku yg x seberapa ni...harap korang suma tgok2 n komen2 la apa yg patut....x kecik ati pon...( kutuk gua lebih2 makan daging lebih la lu org nanti) hehehehehee( diorg bukan tau pon aku ckp dalam ati ni...) so nanti aku akan sentiasa up to date kan aku punya blogerrgerrrr ni.....adios kampiosasss!!!!




haaa amacam blog aku??? ni bru kentut2 je...belom bau dia lg...kalau siap nanti..kentut buih korang nanti..




aku ingat nak kongsi gelap cerita serba sdikit ttg aku..camna aku bleh jadi kartunis tp tu la...masa xde...pastu aku pun x prepare apa2 yg nak dbgtau kat korang..panjang kalau aku nak cerita...pendekkan? pendekkan pun still panjang lagi...cerita tiada penghujung..( melainkan aku meninggal ) so, korang tunggu je la apa yg aku nak cerita nanti...eh kakak yg kat bus stop tu cam tak sabar je nak dgr?? ilek!! ilek!! apa pet?!! jap!! jap!! tngok...blom apa2 lagi bos dah panggil aku..hah!! beli kain kat mydeen...?? camno den nak nak koba kek kau...ok la aku ngan bos nak g mydeen beli kain...kalau ada masa n nyawa... aku smbung balik la...ok cauuuu!!! pet..nak beli kain apa ni?? kain kapan!!!!

8 comments:

  1. akum...saya ustaz ismail dari selayang ingin bertanya selok belok pasal enjin kete...buleh tak bgtau kat mana nak beli sticker yg cantik untuk side mirror saya?

    ReplyDelete
  2. ooo..ustaz ke mumtaz ni...sticker ye..belok kanan ada roundaboard..amik kul 415..sebelah je masjid tu...ada paip amik air semayang..jom solat!!!!

    ReplyDelete
  3. Kehkehkeh..
    Kompom brader Pan-Pan yang kasi Basta 15 ni..!!
    Abis semua staff MOY kena racun join Blogger..

    ReplyDelete
  4. mmg spesis panda pan-pan camtu perangai dia...aku nak buat report polis pasal perangai buruk dia ni...tp ada blog ni cam kene ganja plak..nak layan jer...sentiasa nak upadatekan blog jerrr..( x pernah plak aku aku panggil pandan pan-pan..cam beruang panda jerrr hahahahahaa im soriiii)

    ReplyDelete
  5. Gua panggil Pan-Pan pasal teringat kat drama bola APO? dulu.. Nama dia Pandana Apakena @ Pan-Pan.. Bro pulak kalo tak silap Cendola Telenovela @ Dolla..!!

    Tak update ke nih?..

    ReplyDelete
  6. jalan2 cari syiling cicir jumpa ini belog.. anda dan lambok lucu. tahniah. terketai-ketai mmbaca apo? dibuatnya. shabas yeah

    ReplyDelete
  7. anda la yg dilucukan oleh kami...anyway tq sistaaaaa!!!!!

    ReplyDelete
  8. Bro Cendol....
    saya nk buka satu blog baru...
    just utk hasil keje seni sy je....
    untuk permulaan nie sy nk buat crossover utuk semua watak2 ciptaan para kartunis tempatan....
    bleh x sy ambik salah satu watak ciptaan Bro Petai?...
    xpn Bro buat satu watak baru....pastu sy buat crossover....
    ok?....
    sy harap bro dpt terima idea sy nie...
    pape pn....
    jom layan komik tribute sy kt blog sy....
    SALAM KEAMANAN BUAT BRO CENDOL

    ReplyDelete





lu kalau kacau bapak gua...gua kasik hantam sama lu punya kucing..!!! mau pinjam wang kaaa???



kejap xde kaler...magic x?