Thursday, April 23, 2009

GI PWTC LAGI!!!

salam pada suma...arini aku ngan rambai akan lepak PWTC sampai ptg...so sape2 nak jumpa rambai yg ala2 emo tu...dtg la..rugi klau korang x tengok rambai emo...dark giler!!!! aku pun takut duduk sebelah dia pasal dari tadi asyik baca mentera dalam loghat kandahar...aku ingat dia kene rasuk la...ntah setan mana yg masuk dalam badan dia ni...eh!! apa jelir2 lidah kat aku ni?!! kau ingat aku ni aiskrim ke hape??

dah la malas la aku nak layan kau ni emo sgt...anyway ramai lagi kartunis yg ada kat sana...bukan aku berdua jer...( kami x gay..) dtg la ke booth MOY ramai2....kat dewan apa ntah la..naik kecut badan aku duduk kat situ...sejuk giler...aku ni duduk dalam freeze ke?

bsok ( sabtu ) adalah hari last aku kat PWTC...so, sape2 yg x sempat jumpa aku...kita jumpa tahun depan ok...kalau nak jumpa sgt aku...aku selalu ada kat dalam Masjid Negara...jumpa aku kat sana je la..
apasal korang gelak??? eh apasal aku pun nak gelak...?? humppp.......

eh rambai!!! apasal ko jilat tumit aku ni...eh apa ni!! apa ni!!!

Monday, April 20, 2009

Pesta Buku dtg lagi....bermakna...kitorg suma kene la dtg sana utk berjumpa sama ngan pembaca2 dan peminat2 Apo?...ada ke peminat??? pemunat kot??

so, datang la ramai2 bawak family saudara mara sahabat handai..ke booth kitorg no 28 kat dewan apa ntah kat bwh tu.....

dtg la ramai2 jumpa ngan kartunis idola anda..mintak sain autograf...sain check ker..baca buku sains ker..

thn ni..ada bnyak brg2 baru..macam spender kartunis baru....ketip bulu hidung baru..selamat pengantin baru....macam2 ada!!!

mari kita riuhkan booth MOY ramai2!!!!

kasik pecah laaa!!!!!

lu kalau kacau bapak gua...gua kasik hantam sama lu punya kucing..!!! mau pinjam wang kaaa???

kejap xde kaler...magic x?