Tuesday, October 13, 2009

Aku X Tau Nak Tulis Apa.......

Salam...

aku nak berkongsi cerita skit ngan korang suma...Pada 12hb okt aritu..kitorg buat claim..masa tu pukul 10 pg...so aku dtg opis dalam kul 930 camtu...aku sampai2 je opis... aku tgok...aku sorg je yg tercongok dimuka pintu opis...xkan dimuka buku ( facebook ) plak kan...so aku tekan suis lampu...pedepap!! api pun terpasang...peh suspen!! pastu aku letak beg suma aku trus g toilet...masa aku tgh bercucuran suam...tiba2 terdengar bunyik gedebak gedebuk kat siling toilet...aku cam panik sikit..cepat2 aku habiskan proses percucuran suam...

Persoalannya...adakah ia gangguan makhluk halus...atau gangguan makhluk kasar ( manusia skodeng ) atau makhluk yg x berakal ( haiwan )...??

sejak dari tu aku dah x melakukan proses percucuran suam di bilik air tersebut...proses itu diteruskan di tepi2 lorong bangunan...longkang2...semak samun...dan kini ramai kartunis2 sudah megikut jejak langkah aku...lalu aku tersenyum sambil mengalirkan air mata tanda gembira...

lu kalau kacau bapak gua...gua kasik hantam sama lu punya kucing..!!! mau pinjam wang kaaa???

kejap xde kaler...magic x?