Thursday, March 26, 2009

arini aku akan ke utm skudai johor..fasal ada pesta menuai sijil ( konvo ) selama 3 hari...harap2 sepanjang perjalanan aku selamat...aku naik ngan azrul...dia cakap..dia nak bawak kete laju2..dah dia cakap camtu aku msuk kete je kang trus tdo...apa dia ingat kete dia f1 ker!!! bagi kaki racer cam aku ni...xde benda la...td aku cakap bagi pihak spyder...dia mmg penakut...nama jer ada club wajahanam!!! eh!!! gi jahanam laaaa!!!! apa2 pon doakan kitorg suma selamat...azrul je yang x selamat...

5 comments:

  1. nape plak nak doakan azrul tak selamat?
    kan ke dier drive...?
    keselamatan penumpang bergantung kepada kecekapan pemandu...huahuahua~~!!!

    apape pun selamat menuai sijil bila dah selamat sampai nanti...okehhh?

    ReplyDelete
  2. patut la bila waja spyder lalu je aku rasa takut, rupanya dia penakut...muahahahaha..

    Selamat menuai!!!

    ReplyDelete
  3. Kelab Wajahanam??
    Kehkehkeh..

    Kelab Saubedebah Petronas takde ke?..

    ReplyDelete
  4. hahahahaha...bedebah btul saubedebah petronas tu...ada tapi race kat longkang...( judi kuda longkang )

    ReplyDelete
  5. dia bukan saje takut...ngan waja-waja dia pun takut

    ReplyDelete


lu kalau kacau bapak gua...gua kasik hantam sama lu punya kucing..!!! mau pinjam wang kaaa???

kejap xde kaler...magic x?