Monday, June 15, 2009

VCD DATANG LAGI...dgn permainan barunya....

salam suma...mingu depan kitorg dah start shooting utk bumper pose n raya...citer dia mengenai seorg jejaka yg kemalangan lalu hilang ingatan...dalam ingatannya hanyalah seseorg yg bernama...saonah binti tukiran parjo..apakah motif dia kemalangan? kenapakah dia hilang ingatan? mugkin hentakkan hon kereta beliau? mungkin beliau sengaja menghentakkan kepala beliau disiku beliau sendiri? siapakah saonah binti parjo itu? mak mertua belah sedara jiran angkat kakak ipar diakah? siapa tahu? mungkin dia bakal raja lawak musim luruh? korang tau?...kitorg x tau...so, kalau suma x tau...camno nak buat vcd ni? aku x tau...saksikanlah kemunculan lelaki itu...di rumah anda sendiri nanti....huwawahahahahahahahahhuwawawaahahahahahhaaaaaa...(seram x?)

10 comments:

  1. hehe..abg cen dh apdet dah..baru aku terasa lega macam baru pas berak..nnt aku bli cd aku nak abg cen otograf bleh x abg cen?

    ReplyDelete
  2. cite ko nak gempak je...
    sj nak provok org suh bli la 2..
    x pe.
    au akn pastikan wallet aku terkopak smate2 nak bli bumper 2..
    pape pon, nape nama watak 2 x bleh blah??
    amik la mariah kari ke, cendol pulut ke kan kan kan??
    heheheh..
    follow la blog aku k..
    jgn lupe

    ReplyDelete
  3. ali - bukan setakat sain je aku bagi...buku sains aku darjah lapan pun aku bg...

    era - nama tu x best ke?..kene la ngan citer ala2 kampung...citer biar gempak nanti kalau x gempak...xde la org nak tengok..kalau xde org nak tengok...xde la aku nak makan yg best2 raya nanti..raya nanti dtg la umah kat kem terendak sana...kita makan peluru penerabur..

    ReplyDelete
  4. Patut lah aku nampak Anold Schwarzenegger,Tom Cruise,Tom & Jerry, Steven Seagal dan ramai lagi artis Hollywood berlegar2 kat USJ ni...ruper2 nya APO wat VCD seram & ganas...keh..keh..keh..

    ReplyDelete
  5. Huishh.. Seram la pulak gua dengar..!!
    Rasa cam nak gigit cekam kat kaki member pulak rasanya..

    Apakata buat cerita pasal seekor cencorot yang dipinggirkan keluarga, merantau ke Kanada untuk mencuba nasib sebagai seorang bouncer kelab malam tetapi akhirnya ditakdirkan bercinta dengan pelepah kelapa?..

    Kira cam cerita chentan setan laa..

    ReplyDelete
  6. tunggu la nanti...besok start shooting..ni kitorg tengah lepak ngan arnold,tom krus, speilbeg, madona, rashid hassan...

    ReplyDelete
  7. sapa itu Rashid Hassan??? En.Roslan aku kenal...ha..ha..ha..

    ReplyDelete
  8. x seram langsung..
    gilo..gilo

    ReplyDelete
  9. tun teja- rashid hassan tu..gol keeper msia zaman zainal abidin dulu...

    hidayah- nak seram makan garam hahahahahahahahaha hahahahahahha ( ketawa sambil meneran di bilik air )

    ReplyDelete


lu kalau kacau bapak gua...gua kasik hantam sama lu punya kucing..!!! mau pinjam wang kaaa???

kejap xde kaler...magic x?