Sunday, January 3, 2010

HARI INI DALAM PENATET!!


Peh..peh..peh..pelepeh!! penat betul gua hari ni...ini kerana hari gua dipenuhi dgn kepenatan..asal penat je..badan jadi taf...asal taf je..badan jadik penat...camna gua x taf..asyik penat je...tp gua x kisah...penat ke.. taf ke...asalkan gua sentiasa kelihatan bertenaga seperti rimau melintas titi..namun sikap kita sebagai manusia biasa hanyalah mampu utk berehat bg menghilangkan kepenatan...rimau yg garang pun kalau penat dia berehat sambil usha2 rusa kat kandang sebelah...so, pesanan gua..kalau korg penat..korg berehat la...k..

8 comments:

  1. haaha,.rimau usha kt rusa pla..k abg cendol,.sy ikt nsihat abg tuu
    hee2

    ReplyDelete
  2. hi abg chendol... sy stuju ngan pendapat abg.. keja keja jugak tp kesihatan kena maintain and method.. barula outcome keja jd ngetop gitu kan.. hehe..

    ReplyDelete
  3. boto tu...den kalau kojo den suko tido sampai maghrib...bos den x bising...dio diam yo..pehtu kito dapek surat...bkn surat kenaikkan gaji..tp surat sruh komehkan mejo...pasal ado pekojo baru nak gantikan den...best kan?

    ReplyDelete
  4. Bro, yg apo punya pertandingan karya baru(pertandingan ke, iklan jawatan kosong) tu, boleh x htr dlm digital(suma based on pc), lu htr emel kat gua kat alamat ni fallez_20@yahoo.com.my
    Gua gak ada website sesaja, www.creativeox.com(promote nampak)

    ReplyDelete
  5. maksud gua boleh x buat dlm komik digital

    ReplyDelete
  6. wow! dah lebih setahun tak update ni... cantiakkk~

    ReplyDelete
  7. ye la chend.. dah lebih setahun maa.. update la~

    ReplyDelete
  8. hehehehe gua nak update la camni...sapa mau date sama gua?

    ReplyDelete


lu kalau kacau bapak gua...gua kasik hantam sama lu punya kucing..!!! mau pinjam wang kaaa???

kejap xde kaler...magic x?