Tuesday, October 13, 2009

Aku X Tau Nak Tulis Apa.......

Salam...

aku nak berkongsi cerita skit ngan korang suma...Pada 12hb okt aritu..kitorg buat claim..masa tu pukul 10 pg...so aku dtg opis dalam kul 930 camtu...aku sampai2 je opis... aku tgok...aku sorg je yg tercongok dimuka pintu opis...xkan dimuka buku ( facebook ) plak kan...so aku tekan suis lampu...pedepap!! api pun terpasang...peh suspen!! pastu aku letak beg suma aku trus g toilet...masa aku tgh bercucuran suam...tiba2 terdengar bunyik gedebak gedebuk kat siling toilet...aku cam panik sikit..cepat2 aku habiskan proses percucuran suam...

Persoalannya...adakah ia gangguan makhluk halus...atau gangguan makhluk kasar ( manusia skodeng ) atau makhluk yg x berakal ( haiwan )...??

sejak dari tu aku dah x melakukan proses percucuran suam di bilik air tersebut...proses itu diteruskan di tepi2 lorong bangunan...longkang2...semak samun...dan kini ramai kartunis2 sudah megikut jejak langkah aku...lalu aku tersenyum sambil mengalirkan air mata tanda gembira...

12 comments:

  1. krisis perasaan betul lah.. aku takpuas ati la baca entri takde ending mantop ni. sheish

    ReplyDelete
  2. hehehehehe....masa ni aku tgh mengunjun ikan haruan...

    ReplyDelete
  3. ish.....
    memerlukan pemikiran yg kreatif n kritis utk phm cite ni...
    huhu...

    ReplyDelete
  4. aku masukkan unsur2 gama fetamology...sedikit acuan sulfurtiomigramito...4% = x/300y...maka terhasil la cerita yg 'mengkufrum sistemology apacit'...

    ReplyDelete
  5. giler la...
    mcm2 unsur lu msukkan...
    siap ade istilah add math lg 2..
    pergghh...bgus la...
    lu mempraktikkan ape yg cikgu lu aja...wa suspek la kat lu,,,,
    hehehe...
    kalo tepi2 bngunan 2 bau hancing, mmg keje kartunis apo la 2....

    ReplyDelete
  6. bkn setakat math saje..hukum2 islam..sejarah kuno org asli uganda..cop2 mohor diraja..suma aku praktikan...semoga terhibur hendaknya...

    ReplyDelete
  7. tu baru sikit...blom bnyak lg...

    ReplyDelete
  8. fuh.. kalau buat filem pendek ni.. konfem trima award...

    ReplyDelete


lu kalau kacau bapak gua...gua kasik hantam sama lu punya kucing..!!! mau pinjam wang kaaa???

kejap xde kaler...magic x?